Skrypt Zbiórka Wojska i Obrony¶
Serwer | Forum plemion | Dozwolony | Kod |
---|---|---|---|
plemiona.pl | https://forum.plemiona.pl/index.php?threads/zbi%C3%B3rka-wojska-i-obrony.128630/ | TAK | Kod na GitHubie (v2) |
tribalwars.net | https://forum.tribalwars.net/index.php?threads/collect-troops-script.292893/ | TAK | Kod na GitHubie (v2.1) |
Warning
Użycie na innych wersjach językowych gry gdzie skrypt jest niedozwolony przez obsługę może spowodować zablokowanie konta. Użycie na własne ryzyko.
javascript: var COLLECT_TROOPS_DATA_V2 = {
cache: true,
cacheTime: 5,
removedPlayers: "",
allowedPlayers: "",
firstLineTroops: "",
showFirstLineTroops: false,
showNicknamesTroops: false,
firstLineDeff: "",
showFirstLineDeff: false,
showNicknamesDeff: false,
};
$.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Zbiorka_wojska_i_obrony.js");
void 0;
javascript: var COLLECT_TROOPS_DATA_V2 = {
cache: true,
cacheTime: 5,
removedPlayers: "",
allowedPlayers: "",
firstLineTroops: "",
showFirstLineTroops: false,
showNicknamesTroops: false,
firstLineDeff: "",
showFirstLineDeff: false,
showNicknamesDeff: false,
language: "pl",
};
$.getScript("https://rafsaf.github.io/scripts_tribal_wars/collect_troops_v2.1.js");
void 0;
Instalacja¶
Przebiega identycznie jak w przypadku wszystkich skryptów do paska, należy przekleić zawartość do nowo utworzonego skryptu do paska w grze.
Instrukcja użycia¶
- Utwórz skrypt do paska, kliknij go
- Poczekaj na wynik
- Przejdź do wybranej rozpiski
- Wklej dane i potwierdź
Opis¶
Po kliknięciu na środku ekranu pojawia się "licznik" z postępem, potem wynik w okienku. Działa w obu zakładkach Wojska i Obrony. Domyślne ustawienia do skopiowania mają ustawione cache na true a cacheTime na 5 min, przez ten czas skrypt wypluwa wynik zapisany w przeglądarce zamiast od nowa latać po wszystkich członkach i zbierać dane. W razie wątpliwości czy mamy do czynienia z nowym czy starym wynikiem na dole pojawia się data zebrania.
Dane generowane w wyniku uruchomienia skryptu należy wklejać w rozpiskę na stronie.
Opcje:
Konfiguracja odbywa się za pomocą obiektu COLLECT_TROOPS_DATA_V2. Uwaga każdy parametr JEST OPCJONALNY, jeśli obie zmienne są niezdefiniowane lub zdefiniowane, ale nie ma tam kluczy, sensowne wartości domyślne zostaną użyte.
-
cache:
(domyślnie: true
) odpowiada za przechowywanie wyniku w przeglądarce, aby przypadkowo nie kliknąć kilka razy z rzędu i niepotrzebnie obciążać serwery gry, gdy damy na false, skrypt nie będzie zapisywać wyniku w przeglądarce (użyteczne np. gdy zamierzamy zebrać dane od dwóch plemion skaczących od razu do drugiego). Uwaga: jeśli plemię ma ogromną liczbę wiosek, może to zająć miejsce zbyt dużo miejsca w localStorage (~max 5MB), z tego powodu limit wynosi 1MB, jeśli dane wyjściowe są > 1 MB, zapis do localStorage zostanie pominięty. -
cacheTime:
(domyślnie: 5
) to czas przechowywania wygenerowanego wyniku w przeglądarce, w minutach. -
removedPlayers:
(domyślnie: ""
) tutaj wpisujemy nicki graczy od których nie chcemy zbierać przeglądów, oddzielając średnikiem jak przy wiadomościach np. "Rafsaf;kmic;ktoś jeszcze". -
allowedPlayers:
(domyślnie: ""
) tutaj wpisujemy nicki graczy od których JEDYNIE chcemy zbierać przegląd, pozostali zostaną pominięci, oddzielając nicki średnikiem jak przy wiadomościach np. "Rafsaf;kmic;ktoś jeszcze". Uwaga, wartość domyslna "" ma specjalne znaczenie i oznacza że chcemy zbierać przegląd od wszystkich graczy. -
language:
(domyślnie: "pl"
) język skryptu, wsparcie dla "pl" i "en", jeśli damy coś innego, skrypt użyje angielskiego, choć domyślna wartość to "pl" by zachować kompatybilność z pierwszą wersją skryptu. -
showNicknamesTroops:
(domyślnie: false
) gdy wartość to true, do wyniku zbiórki Wojska w każdej linijce zostanie dodany nick gracza, parametr podobny do showNicknamesDeff, który działa dla zakładki Obrony -
showFirstLineTroops:
(domyślnie: false
) gdy wartość to true, do wyniku zbiórki Wojska zostanie dodany nagłówek (pierwsza linijka u góry wyniku) której wartość ustalamy w kolejnym parametrze firstLineTroops. -
firstLineTroops:
(domyślnie: ""
) wartość jaka zostanie dodana w nagłówku w wyniku zbiórki Wojska jeśli showFirstLineTroops jest na true. -
showNicknamesDeff:
(domyślnie: false
) gdy wartość to true, do wyniku zbiórki Obrony w każdej linijce zostanie dodany nick gracza, parametr podobny do showNicknamesTroops, który działa dla zakładki Wojska -
showFirstLineDeff:
(domyślnie: false
) gdy wartość to true, do wyniku zbiórki Obrony zostanie dodany nagłówek (pierwsza linijka u góry wyniku) której wartość ustalamy w kolejnym parametrze firstLineTroops. -
firstLineDeff:
(domyślnie: ""
) wartość jaka zostanie dodana w nagłówku w wyniku zbiórki Wojska jeśli showFirstLineDeff jest na true.