Przejdź do treści

Skrypt Zbiórka Wojska i Obrony

Serwer Forum plemion Dozwolony Kod
plemiona.pl https://forum.plemiona.pl/index.php?threads/zbi%C3%B3rka-wojska-i-obrony.128630/ TAK Kod na GitHubie (v2)
tribalwars.net https://forum.tribalwars.net/index.php?threads/collect-troops-script.292893/ TAK Kod na GitHubie (v2.1)

Warning

Użycie na innych wersjach językowych gry gdzie skrypt jest niedozwolony przez obsługę może spowodować zablokowanie konta. Użycie na własne ryzyko.

Skrypt Zbiórka Wojska i Obrony
javascript: var COLLECT_TROOPS_DATA_V2 = {
    cache: true,
    cacheTime: 5,
    removedPlayers: "",
    allowedPlayers: "",
    firstLineTroops: "",
    showFirstLineTroops: false,
    showNicknamesTroops: false,
    firstLineDeff: "",
    showFirstLineDeff: false,
    showNicknamesDeff: false,
};
$.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Zbiorka_wojska_i_obrony.js");
void 0;
Skrypt Zbiórka Wojska i Obrony
javascript: var COLLECT_TROOPS_DATA_V2 = {
    cache: true,
    cacheTime: 5,
    removedPlayers: "",
    allowedPlayers: "",
    firstLineTroops: "",
    showFirstLineTroops: false,
    showNicknamesTroops: false,
    firstLineDeff: "",
    showFirstLineDeff: false,
    showNicknamesDeff: false,
    language: "pl",
};
$.getScript("https://rafsaf.github.io/scripts_tribal_wars/collect_troops_v2.1.js");
void 0;

Instalacja

Przebiega identycznie jak w przypadku wszystkich skryptów do paska, należy przekleić zawartość do nowo utworzonego skryptu do paska w grze.

Instrukcja użycia

  1. Utwórz skrypt do paska, kliknij go
  2. Poczekaj na wynik
  3. Przejdź do wybranej rozpiski
  4. Wklej dane i potwierdź

Przykładowy wynik skryptu

Opis

Po kliknięciu na środku ekranu pojawia się "licznik" z postępem, potem wynik w okienku. Działa w obu zakładkach Wojska i Obrony. Domyślne ustawienia do skopiowania mają ustawione cache na true a cacheTime na 5 min, przez ten czas skrypt wypluwa wynik zapisany w przeglądarce zamiast od nowa latać po wszystkich członkach i zbierać dane. W razie wątpliwości czy mamy do czynienia z nowym czy starym wynikiem na dole pojawia się data zebrania.

Dane generowane w wyniku uruchomienia skryptu należy wklejać w rozpiskę na stronie.

Opcje:

Konfiguracja odbywa się za pomocą obiektu COLLECT_TROOPS_DATA_V2. Uwaga każdy parametr JEST OPCJONALNY, jeśli obie zmienne są niezdefiniowane lub zdefiniowane, ale nie ma tam kluczy, sensowne wartości domyślne zostaną użyte.

  • cache: (domyślnie: true) odpowiada za przechowywanie wyniku w przeglądarce, aby przypadkowo nie kliknąć kilka razy z rzędu i niepotrzebnie obciążać serwery gry, gdy damy na false, skrypt nie będzie zapisywać wyniku w przeglądarce (użyteczne np. gdy zamierzamy zebrać dane od dwóch plemion skaczących od razu do drugiego). Uwaga: jeśli plemię ma ogromną liczbę wiosek, może to zająć miejsce zbyt dużo miejsca w localStorage (~max 5MB), z tego powodu limit wynosi 1MB, jeśli dane wyjściowe są > 1 MB, zapis do localStorage zostanie pominięty.

  • cacheTime: (domyślnie: 5) to czas przechowywania wygenerowanego wyniku w przeglądarce, w minutach.

  • removedPlayers: (domyślnie: "") tutaj wpisujemy nicki graczy od których nie chcemy zbierać przeglądów, oddzielając średnikiem jak przy wiadomościach np. "Rafsaf;kmic;ktoś jeszcze".

  • allowedPlayers: (domyślnie: "") tutaj wpisujemy nicki graczy od których JEDYNIE chcemy zbierać przegląd, pozostali zostaną pominięci, oddzielając nicki średnikiem jak przy wiadomościach np. "Rafsaf;kmic;ktoś jeszcze". Uwaga, wartość domyslna "" ma specjalne znaczenie i oznacza że chcemy zbierać przegląd od wszystkich graczy.

  • language: (domyślnie: "pl") język skryptu, wsparcie dla "pl" i "en", jeśli damy coś innego, skrypt użyje angielskiego, choć domyślna wartość to "pl" by zachować kompatybilność z pierwszą wersją skryptu.

  • showNicknamesTroops: (domyślnie: false) gdy wartość to true, do wyniku zbiórki Wojska w każdej linijce zostanie dodany nick gracza, parametr podobny do showNicknamesDeff, który działa dla zakładki Obrony

  • showFirstLineTroops: (domyślnie: false) gdy wartość to true, do wyniku zbiórki Wojska zostanie dodany nagłówek (pierwsza linijka u góry wyniku) której wartość ustalamy w kolejnym parametrze firstLineTroops.

  • firstLineTroops: (domyślnie: "") wartość jaka zostanie dodana w nagłówku w wyniku zbiórki Wojska jeśli showFirstLineTroops jest na true.

  • showNicknamesDeff: (domyślnie: false) gdy wartość to true, do wyniku zbiórki Obrony w każdej linijce zostanie dodany nick gracza, parametr podobny do showNicknamesTroops, który działa dla zakładki Wojska

  • showFirstLineDeff: (domyślnie: false) gdy wartość to true, do wyniku zbiórki Obrony zostanie dodany nagłówek (pierwsza linijka u góry wyniku) której wartość ustalamy w kolejnym parametrze firstLineTroops.

  • firstLineDeff: (domyślnie: "") wartość jaka zostanie dodana w nagłówku w wyniku zbiórki Wojska jeśli showFirstLineDeff jest na true.